Hi and welcome to my blog! ♔ Gyaruギャル ♔ Fashion ♔ Makeup & Beauty ♔ Sewing ♔ Gaming~

Wednesday, January 16, 2013

2013年01月16日 - Update!~

Hallo Cutiepies!~

Nu var det ett bra tag sedan jag uppdaterade bloggen och jag ber hemskt mycket om ursäkt för det. Jag har knappt haft tillgång till min personliga bloggdator och så har en viss underbar pojke tagit den största uppmärksamheten av min lediga tid. Det känns helt underbart att vara kär/nykär igen.
Förra veckan avslutade jag min praktik på Thai Corner här i Ronneby och började min nya praktik på min nya praktikplats idag. Nu gör jag min praktik på en livsmedelsbutik i stan. Jag gjorde min praktik där när jag gick i nian (eller "prao" som det kallas på högstadiet). Kan inte förstå att det har gått hela fem år sedan jag gick i nian och gjorde min praktik där. Känns kul att få jobba med dem igen och att jag får jobba med något som passar mig bättre. Servering är inte riktigt min grej, visst kan det vara bra att ha det som extrajobb på helger men inte jobba varje dag med i hela sitt liv. Haha~ :3
Kom faktiskt in på mitt andra hands val som jag valde inför gymnasiet och Hotell & Restaurang var inget jag riktigt ville till 100%. Under den tiden jag gick de tre åren på gymnasiet så märkte jag också att det inte var riktigt det jag hade tänkt mig. Jag var mest bara intresserad av bartenderkursen för att där kan man vara kreativ och skapa! ^__^
Har inte tagit så mycket bilder på mig eller outfits heller på senaste tiden för att jag har varit lite "lat" och bara gått runt i mys kläder eller nattlinne då jag har varit hemma eller hos "M". På restaurangen bar jag bara skjorta för det mesta, men det slipper jag nu. Nu kan jag klä mig lite mer i min smak och som jag vill. Awesome! ^__- Nåja, det var nog allt för ikväll, ska göra mig i ordning för läggdags och kolla på Say "I Love you" (Suki-tte Ii na yo) innan jag ska sova, har halkat efter 3 eller 4 episoder i serien så har lite att kolla på ikväll. Ha det underbart sötnosar!
Chu~

Min nya pyjamas som jag fick hem i måndags och som jag beställde för några veckor sedan.

 Liten del av min nya prinsess toalett ^__^

1 comment:

Frangipani Flower