Hi and welcome to my blog! ♔ Gyaruギャル ♔ Fashion ♔ Makeup & Beauty ♔ Sewing ♔ Gaming~

Thursday, January 3, 2013

Happy 2013~

Hello Cutiepies och god fortsättning! Hoppas att ni har haft ett bra nyår och allt. ^__^

Mitt nyår var helt perfekt, spenderade nyårsafton med fina människor~
Mitt 2012 har varit jättebra, det började inte så bra de 2-3 första månaderna på året men sen hände det bara bra saker och jag är så glad för det, efter regn kommer alltid solsken!
Har tyvärr inte så mycket nya bilder så ni får två ifrån min Instagram;
Min nyårs outfit!~ 
(Jag ser tjock ut men är inte det ^_^) Min Jumpsuit har blivit ännu mera för stor för mig så jag funderar på att sälja den, men vill inte egentligen. Den är så fin! ; __ ;
 Jag och "M" ^__-
Jag är fortfarande kvar på samma praktik plats och har kommit tillbaka dit efter all ledighet nu, det är redan fredag och helg i morgon igen men det känns bara skönt. Kommer till att börja min helg med städning och tvätt, haha~ Sen får jag se vad denna helgen har att erbjuda. Är sugen på spelkväll eller kanske lite fest? ^_^
Just det! Jag är med och tävlar om "Årets modell 2012" hos Talkingclothes. Det skulle betyda jätte mycket för mig om ni ville lägga en liten röst på mig genom att först gilla sidan Talkingclothes och efter det gilla min bild (mitt bidrag) #9 , ni måste gilla deras Facebook sida för att eran röst ska räknas med. Det hade inte heller varit fel om ni är söta och delar mitt bidrag så att era vänner också kan rösta på mig! 
Tack på förhand!~ ^__^
Det var allt för den här gången, Chu~

No comments:

Post a Comment

Frangipani Flower