Hi and welcome to my blog! ♔ Gyaruギャル ♔ Fashion ♔ Makeup & Beauty ♔ Sewing ♔ Gaming~

Friday, December 28, 2012

Snowy Diamond~

För ett litet tag sedan så deltog jag i en tävling i Fokis "Julkalender" på hennes blogg och hade den stora turen att bli en av vinnarna. Tävlingen gick ut på att man skulle kommentera på hennes blogg om vilken vara man helst skulle vilja vinna ifrån hennes webshop Fokiwa. Idag efter praktiken var jag och hämtade ut kappan Snowy Diamond som jag vann~
"Hej Nanaki!
Jag vill bara säga stort grattis till priset som du vann i min julkalender! ^^
Om du ger mig din hemadress så ska jag se till att paketet skickas till dig så snart som möjligt. Vilken storlek vill du ha på kappan?

P.S. Jag måste också säga att du har en väldigt söt blogg. :)

Stora kramar och god jul!
/Foki"






Kappan är helt underbar! Jag upptäckte nu i efterhand att jag skulle ha tagit storleken S istället för M i kappan (var rädd att den inte skulle passa först). Nu är den bara lite stor men det gör absolut inget, värre om den hade varit för liten! ^__^
Kappan är designad av Foki själv~

4 comments:

  1. Happy new year 2013!
    It's gonna be a great year ahead! ;)
    May all your wishes come true!~
    Have a blast!

    www.colorfulexistence.com

    ReplyDelete
  2. You have so cuute cursor<3
    http://sweetberrygyaru.blogspot.cz/
    I will be grateful, if you follow

    ReplyDelete

Frangipani Flower