Hi and welcome to my blog! ♔ Gyaruギャル ♔ Fashion ♔ Makeup & Beauty ♔ Sewing ♔ Gaming~

Tuesday, February 5, 2013

小悪魔ageha + Ravijour makeup bag~

Fick ett nytt nummer av 小悪魔 ageha på posten igår. Denna gången fick man en sminkväska ifrån Ravijour. Tycker att man har fått många sminkväskor på köpet de senaste gångerna ^__^ Nu har jag ungefär så många sminkväskor att jag inte vet vad jag ska använda alla till, haha~
Men någon gång kommer de nog till användning. Sminkväskan som jag fick med 小悪魔 ageha denna gången ska jag nog använda till att förvara mina förpackningar med lösögonfransar.~

Ber om ursäkt för de halvsuddiga bilderna men jag hade bråttom till min praktik i morse och jag var tvungen att ta kort medan det är ljust ute. ^__-

2 comments:

  1. Ja du har fått många söta smink väskor.

    ReplyDelete
  2. Varifrån kan du köpa japanska tidningar när du bor i Sverige? Jag har letat typ överallt och har inte hittat! :)

    ReplyDelete

Frangipani Flower