Hi and welcome to my blog! ♔ Gyaruギャル ♔ Fashion ♔ Makeup & Beauty ♔ Sewing ♔ Gaming~

Thursday, February 28, 2013

New in for my kitchen~

God kväll cuties!~

Hur mår ni? Jag mår super bra! ^_^
Igår var jag i stan med min syster, blev lite lunch på Konditori Continental (Contan) och efter det kollade vi i affärer. Jag fick med mig några fina saker hem till mitt kök. Två söta burkar i pastellfärger, en burk till kaffe och en till tea. De passar perfekt i mitt rosa och romantiska kök~

På eftermiddagen fram tills på kvällen var det flyttning av möbler som stod på schemat!
Puh! På tal om flyttning så är jag sugen på att flytta (det har jag varit länge), men det får ta och vara ett litet tag framöver för min del. ^__- Har bott i min lägenhet i 2 år och 1 månad nu. Tiden går alldeles för fort. Eh?
Nu ikväll så har jag suttit och betalat en del utav räkningarna, ska betala resten så fort mina andra pengar kommer in på kontot. Nu ska jag göra mig i ordning och gå hem till Matin. Ha en fortsatt mysig kväll! Chu~

4 comments:

  1. Hi Nanaki!
    It's been a long time since I last heard from you!
    Hope you're doing great!! :)

    www.colorfulexistence.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Josh!
      It is because I have a new blog (as you can see) and that it has not was much to blog about the past few months. My days have was the same every day for a while now, sorry. I have not had time to read other blogs not so much, but I want to read yours now and follow it with my new blog account ^__^v

      And thanks for your comment~ ♥

      Delete

Frangipani Flower