Hi and welcome to my blog! ♔ Gyaruギャル ♔ Fashion ♔ Makeup & Beauty ♔ Sewing ♔ Gaming~

Friday, February 15, 2013

Update~ ✩

Hej cutiepies!~

Jag har inte uppdaterat bloggen på ett tag och när jag väl har uppdaterat så har jag inte bloggat om något personligt. Men tänkte bara uppdatera lite nu och uppdatera er lite om vad jag gör nu för tiden.
Jag är fortfarande ute på Praktik och fortfarande på samma ställe som jag nämnde sist. Skulle egentligen ha varit min sista dag på praktiken idag men jag fick förlängd praktik till den 26 April (med möjlighet att bryta) jag vet inte riktigt säkert hur länge jag kommer till att vara kvar där för att jag ska på ett möte på Arbetsförmedlingen nästa vecka på onsdag. Jag ska nämligen gå in i ett annat system då så det återstår att se vad jag ska göra helt enkelt, det är inte säkert att de tillåter mig att vara kvar på samma praktik plats och de kanske har lite andra uppgifter åt mig.
Eftersom min vardag har varit likadan varje dag ett tag nu och kommer eventuellt till att vara ett tag nu framåt så kommer det bara till att komma upp (några få) blogginlägg då och då.
Igår var det alla dag och jag tillbringade den tillsammans med min pojkvän, vi åt god mat, kollade på film & god hjärtformad choklad och hade det mysigt. Fick lite söta alla ♥ dag-kort ifrån familjen också, de har även en liten present som väntar på mig. Så spännande! (^O^)/~~ Nu ska jag börja min efterlängtade helg. Chu~



4 comments:

Frangipani Flower