Hi and welcome to my blog! ♔ Gyaruギャル ♔ Fashion ♔ Makeup & Beauty ♔ Sewing ♔ Gaming~

Monday, March 18, 2013

小悪魔ageha - February 2013~

Fick hem ett nytt nummer av 小悪魔ageha förra veckan men har inte hunnit ta bilder och lägga upp det här ännu (Har bara hunnit ta en snabb bild och lagt upp på min Instagram). Men idag fick jag tid över och det var fortfarande ljust ute så att jag kunde ta ganska bra bilder~
Denna gången fick jag en sminkväska ifrån Cecil McBee på köpet 
(inget ovanligt att man får en sminkväska med 小悪魔ageha? ^.^) 
Jag får alltid användning för dem sen så det gör ju inget och sminkväskorna man får är så fina!~
Eftersom många av mina läsare inte får tag på japanska tidningar så har jag tänkt dela med mig av några bilder från innehållet;
小悪魔ageha är alltid full med inspiration och tutorials. Jag fastnade mycket för Santomin's och Sakurina's ögonmakeup i detta numret och har tänkt försöka mig på dem. ^.^


Har tagit bilderna med min iPhone 4S (därav den dåliga kvalitén) men ska inom en snar framtid införskaffa mig en bra kamera. ^.^

Chu~

No comments:

Post a Comment

Frangipani Flower