Hi and welcome to my blog! ♔ Gyaruギャル ♔ Fashion ♔ Makeup & Beauty ♔ Sewing ♔ Gaming~

Wednesday, March 6, 2013

買い物 ~

Hello sweeties!~

Jag kom precis hem, har varit iväg hela dagen. Som jag nämnde i tidigare inlägg så har jag varit i Karlskrona idag. Det gick bra hos tandläkaren men blev ingen shopping i stan efter för att vi hade inte så mycket tid men det gör inte så mycket, jag ska nämligen in till Karlskrona igen på fredag. Då ska jag se om jag kan utnyttja mitt presentkort och kolla lite i affärer som vi inte har här i Ronneby, ska kolla efter lite "basic things" som man behöver, annars brukar jag nästan aldrig shoppa i klädbutiker i Sverige längre för att de inte har så mycket som passar till min klädstil eller faller i min smak. Har även hunnit hälsa på hos min Pappa en stund idag också. De bjöd på kladdkaka, yummy~
Igår shoppade jag lite nödvändigheter, behövde lite nytt smink så köpte en ny BB cream och en vit kajal.
Köpte ett nagellack ifrån Isa Dora's nya kollektion "Bella Vita". Blev en nagellack i lavender.~
Fick Mascaran på gratis för att jag köpte ifrån kollektionen. Hade egentligen velat köpa mer men det fanns inte så mycket kvar och det var ganska dyrt. Men det får kosta vad det kostar om man vill vara fin, eh? ^__-
Tog lite bilder på lilla jag idag också. Har varit casual idag, mycket svart. 
Vill ha vår nu så jag kan gå i ljusa kläder.




Åkte till Ö&B och handlade idag, jag har äntligen köpt min efterlängtade helkropps spegel!~
Har kollat på denna spegeln länge och har velat ha den, jag hade tur att det var "den sista" (vet inte ifall de har flera på lagret) de hade i alla fall inte flera framplockat i butiken. Det stod mitt namn på spegeln helt enkelt! ^0^/ Min granne var nyss här och hjälpte mig att sätta upp den på väggen. Jag hade inga verktyg hemma, annars hade jag gjort det själv. Haha~
Mörk mobil bild, sorry, men det är mörkt ute just nu.~
Chu~

No comments:

Post a Comment

Frangipani Flower