Hi and welcome to my blog! ♔ Gyaruギャル ♔ Fashion ♔ Makeup & Beauty ♔ Sewing ♔ Gaming~

Wednesday, December 12, 2012

12-12-12~

Upptäckte precis att jag inte har uppdaterat så mycket om min vardag så jag tänkte uppdatera lite om denna dagen och så. Idag är det ett speciellt datum, 12-12-12. Det kanske har blivit lite tjatigt nu för att nästan alla skriver om det på Facebook, Twitter m.m. Personligen så tycker jag att det är ett coolt datum idag. Det är inte ofta det händer. Nu är det flera år tills det händer igen. Det är en sådan här dag med ett magiskt datum som man hade velat gifta sig. Haha~ ^__^
Dagen idag på praktiken har varit ganska stressig. Till en början så kom det inga gäster sen helt plötsligt så kommer en massa gäster. Alla ska komma och gå samtidigt. Inte nog med det, toaletterna gick sönder idag så man fick ringa runt som en galning för att de skulle komma och laga dem. >,<' Jag tror att det har med vädret att göra när det blir så. Som tur väl var så fungerade avlopp och så som det skulle i köket~
Jag och Cherry~

Hur har eran dag varit idag?

10 comments:

  1. Hi! Loving your new blog layout! ^.^
    Followed you! ~

    www.colorfulexistence.com

    ReplyDelete
  2. Oh my god... Du är perfekt! *_* <3

    ReplyDelete
  3. Hej!
    Jag såg att du var en utav vinnarna i Fokis tävling. Jag tror också att jag vann, men hon har inte kontaktat mig.
    Har mejlat henne, men hon har inte svarat. Undrar lite om hon har tagit kontakt med dig? o:
    /Lina ^O^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej Lina!
      Ja, det stämmer att jag är en utav vinnarna. Foki kontaktade mig via mail och ville ha min adress ^__^

      Delete
    2. Hur länge sedan var det ungefär? :o
      Har kollat igenom kommentarerna på hennes blogg, men har inte sett att det var någon annan Lina än jag som önskade sig det mobilskalet Pink Princess. :/ Känns aningens konstigt.. :) Så nu har jag kommenterat ytterligare en gång, men hitills inte fått något svar. :3
      Hoppas på att det kommer snart då!
      /Lina ^^

      Delete
    3. Hon kontaktade mig samtidigt som vinnarna utsågs. Ja, jag kollade det också, vara bara du som önskade skalet "Pink Princess". Hon kanske bara har missat för att du inte har länkat till din blogg eller mail kanske?
      Maila till hennes företag och vänta och se ifall hon svarar på din kommentar på bloggen. Vi får hoppas på ett svar snart! och grattis för att du också vann! ^__^

      Delete
    4. Tack så mycket! :D Kollade in din blogg för första gången idag och älskar den! Du är jättesöt & din blogg har ett gulligt och intressant innehåll! :)

      Delete
    5. Men oj, tack så mycket! :D Hoppas att du återkommer då! :3

      Delete

Frangipani Flower