Hi and welcome to my blog! ♔ Gyaruギャル ♔ Fashion ♔ Makeup & Beauty ♔ Sewing ♔ Gaming~

Thursday, December 6, 2012

Update!~

Hello cutiepies!~

Vill först bara be om ursäkt för min dåliga uppdatering och för att min nya blogg inte har startat upp riktigt ännu, men jag ska se till att komma igång nu.
Jag hoppas att ni fick en bra start på denna månaden December!~ Själv så åkte jag på maginfluensa nu i helgen och den höll i fram till i tisdags. Känner att jag inte har tid och lust att vara sjuk men det är skönt att det är över nu och jag får hålla tummarna på att jag slipper att bli mera sjuk nu. Jag har lagt ner den mesta tiden (och hela min stjäl) på att bara ta det lugnt med min vardag och göra det som måste göras. Jag har praktiserat, umgåtts med familj & vänner och spenderat tid med finaste "M". Har inte hänt något annat speciellt som varit värt att blogga om, bara "vanliga" vardagsbetraktelser.
I morgon är det kanske min sista dag på praktiken. Jag får veta i morgon om det blir förlängd praktik eller inte. Jag är nästan 100 % säker på att jag kommer till att få förlängt för att jag trivs så mycket där och de trivs så mycket med mig. Hur det blir återstår att se i morgon.
Eftersom jag har praktiserat och haft fullt upp med annat så har det inte riktigt blivit av med några Outfits, jag praktiserar på en restaurang som sagt och bär serveringskläder varje dag, inget roligt att visa upp kanske. ^_- Men för att detta inlägget inte ska bli bildlöst så tänkte jag dela med mig av en bild på lilla jag ikväll;
Jag har inte så mycket mer att skriva om just nu. Jag ska fortsätta min kväll med lite spel en stund innan jag ska sova (det var ett tag sedan jag spelade). Ska dricka en kopp "Varma koppen" med smak av blåbär och hallon. Riktigt god är den och den finns i flera smaker. Innan fanns den bara i vanliga soppor. Kul när det kommer lite nytt.~
Chu~

No comments:

Post a Comment

Frangipani Flower