Hi and welcome to my blog! ♔ Gyaruギャル ♔ Fashion ♔ Makeup & Beauty ♔ Sewing ♔ Gaming~

Friday, December 21, 2012

2012年12月21日 - The end of the world?

Goddag Cutiepies!~

Hoppas att ni har det bra och att ni inte sitter hemma och är rädda och tror på att Jorden ska gå under idag. Själv tror jag inte på det. Jag har inte velat logga in på Facebook något idag för att jag vet att hela Facebooks nyhetsfält fylls upp med en massa statusar om att jorden kommer till att gå under i dag. Precis som det blir när det är fotboll eller annan sport på Tv så ska de skriva ut vilket lag som gör mål hela tiden, eller när det snöar ute eller åskar så ska alla skriva det, precis som om de aldrig har sett snö eller regn förut. Haha~ ^__-
Jorden kommer inte till att gå under idag! De har de sagt att den kommer till att göra varje år. Den kommer inte till att gå under på flera 1000 år eller aldrig någonsin. Helt onödigt att skrämma upp folk som tror på det. Finns många som har farit illa på grund utav detta. Om man tror på jordens undergång och läser detta just nu så vill jag bara säga att ni inte behöver vara oroliga för att den kommer inte till att gå under som sagt 
Nu har jag fått lite julledigt ifrån praktiken och det känns lite skönt faktiskt. Jag är ledig fram tills på torsdag nästa vecka och ska praktisera torsdagen & fredagen, sen är jag ledig några dagar vid nyår och ska tillbaka till praktiken på torsdag i nyårsveckan. På måndag är det julafton och jag ska fira den hemma hos pappa med familj, ska bli mysigt!~ Nyår är inte riktigt bestämt hur det ska firas men jag tror det blir nyårsfest med några vänner. ^__^
Nu ska jag alldeles strax dra mig vidare hem till "M". Har lite småplock att fixa med här hemma först innan jag ger mig iväg.
Chu~

No comments:

Post a Comment

Frangipani Flower