Hi and welcome to my blog! ♔ Gyaruギャル ♔ Fashion ♔ Makeup & Beauty ♔ Sewing ♔ Gaming~

Monday, December 10, 2012

2012年12月10日 - Monday~

Godkväll Cutiepies!

Nu är det måndag igen och det börjar närma sig mot julafton. Det är mysigt med julen och snö är vackert tycker jag, men mindre vackert att gå i >,<' Vi har fått en hel del snö här och det snöar fortfarande. Jag fick förlängd praktik precis som jag trodde att jag skulle få och det är verkligen jätte roligt! ^__^
Helgen har jag spenderat med finaste "M". Kan inte riktigt beskriva med ord om hur mycket jag trivs med "M", vi har alltid kul tillsammans. Som ni kanske har förstått så har vi träffats ett tag nu men jag har inte velat gå in på det riktigt ännu och berätta för att det känns som om det är lite väl tidigt.
Nu ikväll så skulle jag ha åkt in till Karlskrona med Lotta för att gå på bio och se den nya Twilight Breaking dawn part 2, men det blev tyvärr inte så för att Lotta kände sig inte riktigt kry. Lätt hänt nu när det är vinter. Jag själv har haft maginfluensa som sagt och har just nu en liten förkylning, men ingen förkylning som stör mig och det är skönt. ^__^ Eftersom bion inte blev av så får det bli en mysig hemmakväll i mina nya mysiga kläder med varm fruktsoppa och spel~



Förlåt för den dåliga bildkvalitén, tagit bilderna med min iPhone. Och ja, jag har ett rosa kök!~ ^__^

Chu~

No comments:

Post a Comment

Frangipani Flower