Hi and welcome to my blog! ♔ Gyaruギャル ♔ Fashion ♔ Makeup & Beauty ♔ Sewing ♔ Gaming~

Tuesday, December 25, 2012

2012年12月25日 - Christmas presents + Ootd!~

Hello sötnosar!~

Hoppas att eran julafton var lika givande som min. Jag firade jul hemma hos min pappa som sagt. Vi åt god julmat, delade ut julklappar, hade det mysigt och roligt.
Några av mina julkappar. (Har ätit 1/4 av chokladen redan, mohahahha!) ^__-

När julfirandet var "över" så åkte vi hem till Ronneby igen. Jag följde med Angelica och Mikael hem och kollade på film med dem. Vi kollade på Silent Night, tycker inte att det var så särskilt bra. >,<'
Senare på kvällen gick jag ner till stan för att möta upp Zandra, vi var en runda på pubben PC (jag rörde inte en droppe alkohol) och satt där i några timmar och snackade om allt möjligt och skrattade en hel del. Träffade några trevliga människor ute också. Vi gick  hem strax efter tolv någon gång, helt klart ett bra avslut på min julafton.

Hur har eran julafton varit?~

Dagens Outfit/ Outfit of the day (Ootd);




1 comment:

  1. Hehe lägg upp videon i din blogg så kanske du kan göra någon annans kväll ! :D

    ReplyDelete

Frangipani Flower